İHTİYAÇ ANALİZİ

karasal-ihtiyac-analizi

İhtiyaç Analizi, firmaların teknolojik yeteneklerinin, gelişim süreç ve bileşenlerinin bütünsel ve sistematik bir yaklaşımla değerlendirerek güçlü ve zayıf yönleriyle durum tespiti yapılması ve geleceğe yönelik eylem planı oluşturularak firmaların rekabetçiliğinin gelişmesi, sektörel ilerlemenin sağlanmasıdır. Ancak bunu sağlarken Ticari Rekabet İstihbaratı yöntemi kullanılmalı, pazarların doğru yorumlanabilmesi için gerçekçi, bilimsel yöntemlerle elde edilen veriler ışığında stratejik yol haritası oluşturulmalıdır.

İhtiyaç analizi Aşamaları

    • Hazırlık, Planlama ve Bilgilendirme
    • Saha Çalışması
    • Analiz ve Raporların Hazırlanması
    • İhtiyaç Analizi Strateji Çalıştayı

Yapılmış olan İhtiyaç analizi referanslarımız için lütfen iletişime geçin.

Bilgi Formu

Bu konu hakkında daha detaylı bilgi almak için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz…

Blog / Haberler